۹ پاسخ

من همون روز اولی که وارد ۱۸ شدم رفتم

۱۸ و دو

دکتر برا من 18هفته نوشت

۱۸ هفته بهترین موقع هستش

۱۸ هفته تمام برو که بچه بزرگ و همه اعضای بدنش قابل بررسی

اصولا قبل ۲۰ هفته باید بری که اگه مشکلی باشه نیاز باشه آمینوسنتز کنی بشه
وگرنه بعد ۲۰ اجازه سقط نمیدن

خود سونوگرافی برای من تاریخ ۱۸ هفته و ۴ روز تاریخ داد

ان تی رو می‌بری پیش دکترت بگو یه تاریخ برای آنومالی بهت بگه

۱۷ یا ۱۸

سوال های مرتبط

مامان جوجو👶🏼🤰🏼 مامان جوجو👶🏼🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تیام و طاها مامان تیام و طاها هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نفس💕 مامان نفس💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوهای بامزه مامان دوقلوهای بامزه هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دنیا مامان دنیا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلوین🤰 مامان دلوین🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وششم بارداری