سلام دوستان چند هفته خوبه برم انومالی

۵ پاسخ

۱۸ هفته به بعد

من شنبه میرم😍

من خود دکتر سونوگراف برام 18 هفته تمام نوبت زده

۱۸هفته۴روز

۱۸ هفته ۲ روز

سوال های مرتبط

مامان رضا مامان رضا هفته بیستم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دنیا مامان دنیا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تیام و طاها مامان تیام و طاها هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان نفس💕 مامان نفس💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری