سلام دوستان انومالی چند هفته میتونم برم

۳ پاسخ

۱۷ و ۶ تا ۱۸ و ۴ بهترین زمانشه عزیزم

مامان جون ما یه کانال تو بله داریم که هر چی درمورد سیسمونی و ضروریاتش هست اونجا میذاریم و سایت ها و فروشگاه هایی که ازشون خرید کردیم و راضی بودیم معرفی میکنیم
اگه دوست داشتی سر بزن شاید به دردت بخوره 💚
@ninidooni

ممنون عزیزم

۱۸هفته۲روز میتونی
ولی خودم۱۷هفته۵روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ₖₐᵣₑₙ🧸 مامان ₖₐᵣₑₙ🧸 ۲ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ملینا♥️👼🏻 مامان ملینا♥️👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهور 🩷 مامان ماهور 🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیل🩷🫀 مامان نیل🩷🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیموعسلی😍🍋🩷 مامان لیموعسلی😍🍋🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری