دوستان سلام چند هفته باید سنو انومالی برم؟

۶ پاسخ

از ۱۸ هفته

اگه آزمایش داری تا ۱۶ هفته
اگه فقط سونو ۱۸ تا ۲۰

برای منو دکتر ۱۸هفته نوشته

بهترین تایمش ۱۸ هفته و ۳روزه

سلام از ۱۷هفته ۳روز میتونی

تاپیک قبلمو خوشحال میشم نظر بدید🥰

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان ایدا 🫀🫂 مامان مامان ایدا 🫀🫂 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق 😍 مامان فندق 😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلماه🫀💋 مامان دلماه🫀💋 روزهای ابتدایی تولد
مامان گومبولی مامان گومبولی هفته بیست‌ویکم بارداری