دوستان میتونم تو ۱۶ هفته برم آنومالی یا زوده؟

۷ پاسخ

یک هفته دبگه برو

من 17هفته رفتم امروز نشون داد سالم بود خداروشمر

۱۶ هفته باید بری آزمایش خون انومالی واسه سنو زوده

نه ۱۸ شدین برین بهتر دیده میشه همه چیش

نه بابااا زوده

زوده بین ۱۸ تا ۲۲ هفته میتونی بری

نه عزیزم زوده ۱۸ هفته ب بعد

سوال های مرتبط

مامان محمد نبیل مامان محمد نبیل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلانا و لیانا مامان دلانا و لیانا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری