سلام جیگرا
من الان ۱۶ هفته و ۳ روزه هستم برم انومالی یا زوده؟

۴ پاسخ

خیلی زودههههههه

زوده عزیزم ۱۸ هفته و ۲ ...۳ روز برو

زوده نرو

زوده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان لیموعسلی😍🍋🩷 مامان لیموعسلی😍🍋🩷 هفته سی‌ودوم بارداری