سونوگرافی آنومالی از چند هفتگی میشه رفت؟

۶ پاسخ

منم الان دکتر انومالی نوشت برام
این سونو آزمایش نداره

بستگی داره به جایی که سونو انجام میدی، من رفتم گفت زیر 18 انجام نمیدن حتی 17 و 6 روز

از ۱۶ هفته میشه رفت

منم هنوز نرفتم

انومالی از ۱۶تا۲۲.ولی بهترین زمانش ۱۸هفته س

از ۱۷ تا ۲۰
۱۸ بهترین زمانه

سوال های مرتبط

مامان 🩵نقطه خان🩷 مامان 🩵نقطه خان🩷 ۵ ماهگی
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترام👭💞 مامان دخترام👭💞 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری