۵ پاسخ

از۱۸ تا ۲۲هفته

باید ۱۸ هفته بری چون هم بچه رشدش کامله هم اینکه خدایی نکرده خدایی نکرده چیزی باشه سقط قانونی تا ۱۸ هفته هست

۱۸ ب بعد.

از۱۶میشه بری ولی درست ترش اینه که همون ۱۸هفته بری که بچه رشدش کامل میشه و دقیق تر بررسی میشه

۱۷ هفته

سوال های مرتبط

مامان امیر علی 😘😍 مامان امیر علی 😘😍 ۱ ماهگی
مامان مامان سوگل مامان مامان سوگل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اِلارز🌹 مامان اِلارز🌹 ۲ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی