۵ پاسخ

بهترین تایم سونو انومالی 18هفته و 3روز هست دیر تر نرو چون اگر مشکل داشته باشه اجازه سقط میدن

من چون بچه قبلیم ناهنجاری داشت دکترم ۱۷هفته و ۲روز نوشت ک خدای نکرده چیزی باشه زود بفهمیم

دکتر من گفت ۱۸ هفته برو

بله اما میگن قبل از ۱۹و سه روز برید معمولا ک خدای نکرده ناهنجاری داشته باشه اجازه سقط داشته باشه طرف

آره دکترم منو ننوشت اونومالی کفت ۵ ماهت تموم شد مینویسم

سوال های مرتبط

مامان آرکان👶🏻 مامان آرکان👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری