دوستان میشه ۲۰ هفته رفت انومالی؟

۷ پاسخ

من دکترم گفت دیگه 19 هفته ای نمیشه بری
طبق اون گفتم نه
شایدم بشه نمیدونم

اره ولی دیره

نه دکتر من گفت ۱۸ هفته تموم نشه بری ک بعدش فایده نداره

اره گلم ولی دیگه ۲۰هفته حتما برو

گفتن تا ۲۲وقت هست

من حساب کردم اون تایمی که دکترم انومالی برام نوشته میشه همون ۱۹ و ۲۰ هفته . فک کنم از ۱۸ تا ۲۲ هفته میشه رفت.

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرکان👶🏻 مامان آرکان👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان اِلارز🌹 مامان اِلارز🌹 ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان هیرا 💙 مامان هیرا 💙 ۸ ماهگی
مامان مهرشاد🩵 مامان مهرشاد🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری