من دکترم گفت دیگه 19 هفته ای نمیشه بری
طبق اون گفتم نه
شایدم بشه نمیدونم
اره ولی دیره
نه دکتر من گفت ۱۸ هفته تموم نشه بری ک بعدش فایده نداره
اره گلم ولی دیگه ۲۰هفته حتما برو
گفتن تا ۲۲وقت هست
من حساب کردم اون تایمی که دکترم انومالی برام نوشته میشه همون ۱۹ و ۲۰ هفته . فک کنم از ۱۸ تا ۲۲ هفته میشه رفت.
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.