خانما آنومالی رو میشه ۲۰ هفته برم؟

۶ پاسخ

من ۱۹هفته رفتم

من بهم هفته 20 یعنی 19 هفته و دو روز وقت داده

بله 18تا 21میشه رفت

اره تا ۲۲هفته وقت داری

من ۲۰هفته رفتم ینی ۱۹هفته و دوسه روز

اگرمشکل ژنتیکی توی خانواده ندارین یا ازدواجت فامیلی نیس عیب نداره ولی اگر ایناهس سعی کن اول۱۸هفته حتما بری

سوال های مرتبط

مامان آرکان👶🏻 مامان آرکان👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۸ ماهگی