۶ پاسخ

وا چرا تا الان ندادی قبل ۱۹ میگن باید بدی ک اگه خدایی نکرده مشکلی داشت پیگیری کنن ولی در کل میشه تا ۲۲

تا ۲۲ هفته وقت هست عزیزم...ولی میگن ۱۸ هفته انجام بشه اگه خدای نکرده بچه مشکلی داشت اجازه سقط داده بشه

ولی بهترین زمانش ۱۸ هفته اس

چرا فک کنم بشه

فک کنم تا ۲۲ هفته وقت هست ولی ۱۸ هفته میگن بهتره

تا ۲۲ میتونی بدی

سوال های مرتبط

مامان نی نی من مامان نی نی من هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙💙💙💙 مامان 💙💙💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری