من هنوز آنومالی نرفتم بنظرتون وقتش گذشته 🙄🙄🙄

۲۱ پاسخ

ازنظر علم باید تقریبا بین ۲۰ هفته تا ۲۲ هفته آنومالی انجام بشه، اما از نظر اسلامی و دور از جون مسائل مربوط به سقط تاکید میکنن ۱۸ هفته برید.حتما انجام بدید چون سایزهای مهم الان اندازه گیری میشه

بزار 38 هفته برو عزیزم🤣🤣

ببخشیدا رفتنت فایده هم نداره الکی ۳ خورده ای پول هدر کردنه

😂☹️چه ریلکس

برووووو زود برو

نه عزیزم.خییلی هم زوده.بزار ۳۸ هفته

من ۲۱ هفته ۵. روز رفتم دقیق هم نشون داد

تا هعتخ ۲۲ وقت هس برو زودتر

قضاوتت نمیکنم بگم چ دلی داری چ خونسردی یا برچسب بزنم بهت ناراحتت کنم قطعا ک توام مثل ما نگرانی و دوست داشتی همون موقع بری شاید مشکلی پیش اومده یا هر چیزی که بخودت مربوطه با دکترت مشورت کن ببین این سونو اندازه همون سونو ۱۸ هفتگی ارزشش زیاده یعنی متوجه همه نواقص میشن دیگه پشت گوش ننداز انشاالله که جوجه سالمه سالمه

فردا پسفردا حتماً برو
عزیزم سونو به این مهمی رو نباید تاخیر انداخت لطفا پشت گوش ننداز

وایی دختر چقدر خونسردی تووو 😂😐

هنوز نگذشته دختر‌ برو

تا هفته۲۲ وقت هست
ولی بهترین تایمش همون ۱۸ هفته بود ک باید میرفتی

هنوز 20هفتع ای میتونی بری ولی نزار دیرتر شه

۱۸ هفته میگن برید که خدایی نکرده مشکلی باشه اجازه سقط بدن ، الان رفتنت با سنو معمولی تفاوتی نداره نرو بیخودی

چ دلی داری عزیزم،برو زودتر

فک کنم نمیشه بری دیگه

دیگه اخرین وقتشه

چرا نرفتی
وقتش ک گذشته ولی میتونی بری الآنم

چرانرفتی عزیزم

فردا پس فردا برو عزیزم انقدر پشت گوش ننداز

سوال های مرتبط

مامان نی نی من مامان نی نی من هفته سی‌وششم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان شکیب وریسان مامان شکیب وریسان هفته سی‌ویکم بارداری