من هنوز آنومالی نرفتم مشکلی نیست؟🥲

۷ پاسخ

کم کم باید بری عزیزم.

اگر مخای امروز برو جنسیت هم میفهمی گلم

نه تا ۲۴ هفته هم وقت هست

میتونی بری
تا ۲۲ هفته

الان برو خب

من ۱۹هفته۳ روز رفتم

تا 22هفته وقت هست

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان 💙💙💙💙 مامان 💙💙💙💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان شکیب وریسان مامان شکیب وریسان هفته سی‌ام بارداری