سلام خانما من هفته 21 هنوز نرفتم انومالی مشکلی نیس

۴ پاسخ

برو هفته ی 18باید میرفتی اونم یه مدت زمانی داره بعدا ازت بر نمی دارن

چرا نرفی

باید میرفتی دکتر برات ننوشت؟

خیلی دیر رفتی

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهدیس♥️محمدرضا مامان مهدیس♥️محمدرضا هفته سی‌وهشتم بارداری