من هنوز آنومالی نرفتم 🫠😰

۱۲ پاسخ

چ مادر صبوری، دوهفته ام وقت داری نگران نباش

تا ۲۲ وقت داری فک کنم

منم نرفتم 😕😕

برو دیگه همین هفته وقتشه

حتما برو برای اینکه از سلامت بچه مطلع بشی پشت گوش ننداز

چرا نرفتی عزیزم؟
جنسیت و میدونی؟

عزیزم من ۲۱هفته رفتم دیر نیست تا۲۲وقت داری

منم هفته ۲۰ رفتم ، اگه تپلی همین وقتا باید بری تا بتونه خوب بچه رو ببینه
البته ک من رو بازم گفت باید بری ۳ بعدی خوب نتونست برسی کنه ، منم گفتم ۳ بعدی نمیرم و نرفتم

من دیروز نوبتم بود.
منشی گفته بود خودم بهت زنگ میزنم بگم باید چه کارهایی انجام بدی.زنگ نزد اصلا گوشی هم جواب نمیداد آنقدر حرصم گرفته
امروز میرم هر چی از دهنم در بیاد میگم

چرا باید بری

دیر شده دیگه 🫤

چرااا🤨

سوال های مرتبط

مامان 💙💙💙💙 مامان 💙💙💙💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان شکیب وریسان مامان شکیب وریسان هفته سی‌ام بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دونه هل💙💎 مامان دونه هل💙💎 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهدیس♥️محمدرضا مامان مهدیس♥️محمدرضا هفته سی‌وهفتم بارداری