آنومالی من خوبه ؟
هنوز نرفتم بهداشت که چکش کنن

تصویر
۲ پاسخ

این همه چیو نوشته نرمال،ولی بهداشت نرو برو متخصص آزمایش هم ببر، آزمایش هم مهمه

انومالی رو حتما به دکتر زنان نشون بده به بهداشت اکتفا نکنی

سوال های مرتبط

مامان دیاکو❤️ مامان دیاکو❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان 💙💙💙💙 مامان 💙💙💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ناردونه مامان ناردونه هفته سی‌وششم بارداری