بهداشت ما یه ماما خیلی گل داره من عاشق بهداشت رفتنم
ولی دوران جن گ یه ماما داوطلب جهادی اومده بود یهو بمن گفت وزنت خیلی رفته بالا چ وعضشه برو ۴۸ساعت دگه بیا انگار قراره تا ۴۸ساعت وزن کم کنم.گفت وزنت کم نشه باید قرصت قطع کنی حالا من نی قلیون ازمایشامم همه ی چی کمبود دارم.منم پاشدم رک گفتم جهادی رو برو ابادی خودتون ی بار دیگه این اینجا باشه من نمیام زنگ نزنید
من رفتم خیلی ام راضییی ام خدارشکر خیلی عالی هستن والا همون مث دکتر جتی از متخصص بیشترباهام حرف زد و زاهنمایی کرد
متخصص گوزوووو بهم نگفت قند شیرینی کمتر بخورهیچینگقت ولی بهداشت قشنگ گفت
اگ نمیرفتم الان قطعا تو عبد صد کیلوشده بودم با کلی اضافه وزن ووو قنددددد…
بعضیا تمیدنم چرا انقد از بعداشت بد میگن ایرانی هستیم دیگ حتما باید بریم میلیونی پول بدیم ک بگیم خوب بود
انقد بهمون گذاشتن ک یاد گرفتیم و ب رایگان بودن ک وظیفه دولته عادت نداریم میگیم چون مغته بده
من تا فهمیدم باردارم رفتم مراقب هستن تماس میگیرن
من رفتم ولي اصلاپیگیرنیستن
تواین هفته ها نمیدونم وزنم چقدرشده
براي بعدزایمان ونینی خوبه
یه ماماداره که خيلي بی ادبه
منم نرفتم اما باید برم برا واکسنکزار دیگه وقتش رسیده فککنم
من ۸ هفته رفتم
چون خیلی پیگیر تر و با حوصله تر از دکتر زنان هستن
همه چیو توضیح میدن و دنبال میکنن
واقعا کمک هستن
منم نرفتم😂🫠
من ۱۵ هفته رفتم میگفتن چرا دیر اومدی ،قرصای ایرانی میدادن که اونم دکترم خارجیشو مینویسه اصلا ازشون قرصاروهم نمیگیریم.دکتر ی چیزی میگه بهداشت ی چیزی ضد و نقیض میشه دیگه نرفتم پیششون
تنها نیستی😅
منم نرفتم
منم همینطور
منم نرفتم
من ۵هفته رفتم بهداشت تشکیل پرونده دادم بعد اون نه من رفتم نه اونا زنگ زدن فقط واسه محکم کاری رفتم تشکیل پرونده دادم😂
من میرم خوبه فشارمو میگیره وزنمو ازایور صدای قلب بچمو میزاره که گوش کنم ،قرصم میده بهم دیگ ازبیرون نمیخرم ،توای وسطای جنگم چندباری بهم زنگ زدن ک مشکلی دارم یان
من ک رفتم خیلیم راضیم
تنها نیستی من رفتم هفته ی پیش ولی گفتن دیر موقع اومدی برو بعد عید بیا🥴🥴
فقط قد و وزن کنترل میکنه از هفته ۱۶ ببعد بهت دارو اینا میده مثل آهن و ویتامین و ...
بعضی بیمارستانا موقع زایمان باید دفترچه بهداشت داشته باشی گیر میدن یکم .
تنها نیسی،بهداشت نمیخاد تا وقتی بچت به دنیا بیاد واسه واکسناش برو
منم نرفتم
بهترین کار رو کردی
من ۳۲هفته میرم
منم نرفتم. هفته های اخر برو .خیلیا بعد از تولد بچه میرن برای واکسن.تحت نظر دکتری نیازی به بهداشت نیست
تنهانیستییی
حالا مثلا انگار بهداشت چه گلی به سر ما که میریم میزنه
منم نرفتم هنوز😐
منم نرفتم 🤐😂
منم نرفتم
من رفتم چون دوست مامانمه وگرنه بارداری قبلیم اصلا نرفتم
منم نرفتم 😂.
منم تاالان نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.