خانما از چند هفتگی رفتین بهداشت؟ من هنوز نرفتم

۱۰ پاسخ

من هفته پیش رفتم توام برو دیگه کم کم

منم هنوز نرفتم 😂سر بچه اولمم دیر رفتم

۱۰ هفته

اجباری نیست ولی بهتره برید.پرونده داشته باشی برای واکسن و چکاپ های دوره ایی خوبه

برید خوبه تشکیل پرونده بدید. هروقت خواستی تو هفته های بالا میتونی بری صدای قلبشو گوش بدی و ...

یاخدااا منم هنوز نرفتم😐چیکار کنم الان؟؟؟اصلا قبول میکنن الان برم؟😐😂

الان دیگه برین همه مدارک رو هم با خودتون ببرید باید پرونده تشکیل بدین برا واکسن بچه و وزن و قدش و.... که به مشکل بر نخورین

عزیزم من نرفتم ماه بعد میرم اگه دیری بری سر و صدا میکنن

منم نرفتم هنوز

حتما باید بریم ؟منم نرفتم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسن🩵✨ مامان امیرحسن🩵✨ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان آرتا💙❄️ مامان آرتا💙❄️ ۴ ماهگی