اکو قلب چند هفتگی باید میرفتیم من نرفتم هنوز ۲۲هفتگی میشه رفت ؟؟؟

۹ پاسخ

عزیزم کجا میرید شما

فک کنم تا ۲۵ هفته بشه موقع نوبت گرفتن بپرس بگو میشه انجام داد یا نه تو اون هفته

من تازه یک شنبه میخوام برم ۲۱ هفته ۲ روزم میشه

من آنومالیم همه چیش اوکی بود ولی دکترم گفت برو چون آنومالی همه چیه قلبو نگاه نمیکنه.الانم میتونی بری دیر نشده منم دارم تازه میرم

تا 20 باید انجام داد
من دکتر گفت باید انجام بدم رفتم انجام دادم

اکو قلب جنین رو بیشتر میگن تا 20هفتگی باید انجام بدی ولی خب همرو نمیفرستن اونایی که آنومالی مشکل داشته باشند میفرستن

من برای خودم دو روز پیش رفتم

اکو اجباری نیس عزیزم اگه لازم باشه دکترت بهت میده حتما لازم نبوده

برای خودت یا جنین

سوال های مرتبط

مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان نورا🌕💛✨ مامان مامان نورا🌕💛✨ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیر و تو دلی مامان امیر و تو دلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری