عزیزم کجا میرید شما
فک کنم تا ۲۵ هفته بشه موقع نوبت گرفتن بپرس بگو میشه انجام داد یا نه تو اون هفته
من تازه یک شنبه میخوام برم ۲۱ هفته ۲ روزم میشه
من آنومالیم همه چیش اوکی بود ولی دکترم گفت برو چون آنومالی همه چیه قلبو نگاه نمیکنه.الانم میتونی بری دیر نشده منم دارم تازه میرم
تا 20 باید انجام داد
من دکتر گفت باید انجام بدم رفتم انجام دادم
اکو قلب جنین رو بیشتر میگن تا 20هفتگی باید انجام بدی ولی خب همرو نمیفرستن اونایی که آنومالی مشکل داشته باشند میفرستن
من برای خودم دو روز پیش رفتم
اکو اجباری نیس عزیزم اگه لازم باشه دکترت بهت میده حتما لازم نبوده
برای خودت یا جنین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.