شنبه میرم انومالی میشه ۱۹هفته ۴روز بنظرتون وقتش گذشته

۵ پاسخ

فردا برو نوبت نمیدن؟؟

چرا زودتر همین هفته نمیری باز نیستن؟

نه عزیزم برو به سلامتی ایشالا

نه خوبه برو

نه تا۲۱ هس

سوال های مرتبط

مامان 💙💙💙💙 مامان 💙💙💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری