خانوما آنومالی تو ۱۹هفته و ۴روز انجام میشه

۷ پاسخ

اره تا 22 هفته میشه

اره خیلیم خوبه زمانش

آره خوبه

بله عزیزم

سلام اره میشه من18هفته دو روز انجام دادم

من ۱۸ هفته و یکروز رفتم دکترم گفت

اره گلم من ۱۹ هفته و ۵ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان نی نی من مامان نی نی من هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد