خانوما کی تو ۱۹هفته رفته آنومالی؟؟

۷ پاسخ

من ۱۹و‌یک روز دکترم نوشته برم

نمی‌دونم نگرانم ی چند نفری تو گهواره گفتن ۱۹دیره

من رفتم

من رفتم

من رفتم

من این ریسکو نکردم۱۸هفته بری خیلی بهتره چون خدایی نکرده دور از جون اگه مشکلی باشه تا۱۸هفته و۶روز مهلت سقط قانونی هست

سلام عزیزم من۱۹هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🕊 مامان هدیه خدا🕊 هفته سی‌وششم بارداری