۷ پاسخ

بله عزیزم چون تا هفته 19,اجازه سقط قانونی میدن اگر خدایی نکرده دور از جون فرزند شما جنین مشکلی داشته باشه

۱۸ بهترین موقع هس
چون خدایی نکرده بچه مشکل داشته باشه میشه کاری کرد

تا ۲۲ هفته وقته

نه مشکلی نداره تا20هفته وقت داری

به منم دکتر نوشته ۲۷ اردیبهشت که میشم ۱۸هفته کامل اما منومیخوام ۲خرداد برم انشالله

از ۱۸ تا ۲۰ بهترین موقعیته

نه تا ۲۲ هفته وقت هست

سوال های مرتبط

مامان یدونه پسر💙 مامان یدونه پسر💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری