۳ پاسخ

شنیدم بیمارستانش خوبه ولی بیمارستانهای بهتری هم داریم

من زایمان اولم بیمارستان آریا بودم خیلی عالی بود و راضی بودم دکترمم هناخرمشاهی بود

من زن داییم اونجا زایمان کرد میگفت عالیه دیگ نمیدونم البته سز بود

سوال های مرتبط

مامان 『لیان🧸🤎』 مامان 『لیان🧸🤎』 ۴ ماهگی