مامانا کسی قرص ضد بارداری یاسیمن مصرف میکنه؟

تصویر
۵ پاسخ

کاشکی بشه واسم سفارش بدی هزینه ش بزنم واست

قبلا استفاده میکردم دیگه بعدش گیرم نیومد

من دروسبلین استفاده میکنم خیلی خوبع

فک کنم کم گیر بیاد

چندمیگیری ؟

سوال های مرتبط

مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان نی نی ها 🧑‍🍼 مامان نی نی ها 🧑‍🍼 ۱۳ ماهگی
مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ ۹ ماهگی