۱ پاسخ

فکر میکنم مثل تاین اجتماعی حساب میشه
داروها رو خوب پوشش میده (کل داروها و سونو و ویزیت با بیمه شده بود ۱۲ تومن)
تخمک‌کشی برای من ۵۰ شده بود که با بیمه شده ۲۳ تومن
تا الان ۳۵ خرج شده
انتقال هنوز نرفتم ببینم چند میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی قصد بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری