با وجود آدنومیوز کسی آی وی اف کرده ؟

۲ پاسخ

آره منم داشتم دو دوز دیفرلین زدم بعد انتقال انجام دادن برام خداروشکر مثبت شدم

من هم اندومتریوز دارم هم ادنومیوز قبل انتقال هام هر بار دوتا دیفرلین میزنم یه بارش هم مثبت شدم ولی بچم تو ۳۶ هفته ایست قلبی شد متاسفانه
کلا اگه خیلی خیلی شدید نباشه و دکتر دارو بده و تایید کنه برای انتقال مشکل خاصی نیست
مواد غذایی که التهاب میاره سرچ کن تو نت زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان آریانا مامان آریانا ۱۵ ماهگی
Mernoush Mernoush قصد بارداری
زینب زینب قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی قصد بارداری
لیلا لیلا قصد بارداری