آره منم داشتم دو دوز دیفرلین زدم بعد انتقال انجام دادن برام خداروشکر مثبت شدم
من هم اندومتریوز دارم هم ادنومیوز قبل انتقال هام هر بار دوتا دیفرلین میزنم یه بارش هم مثبت شدم ولی بچم تو ۳۶ هفته ایست قلبی شد متاسفانه
کلا اگه خیلی خیلی شدید نباشه و دکتر دارو بده و تایید کنه برای انتقال مشکل خاصی نیست
مواد غذایی که التهاب میاره سرچ کن تو نت زیاد نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.