سوپرامیل ،بیومیل یا گیگوز؟

۵ پاسخ

حساسیت داره بهشون واسه ترویتال ویلانم پیدا نمیکنم

سوپرامیل وبیومیل مثل همن

چرا من شیر خشک رو نمیتونم پیدا کنم فقط نان اپتامیل و ببلاک ساده هست تو شهر ما یه مکافاتیه

من سوپرامیل میدم راضی هستم
گیگوز میدادم دخترم یبوست گرفت دکترش عوض ش کرد

گیگوز عالیه

سوال های مرتبط

مامان قندونبات😋 مامان قندونبات😋 ۱ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی