کیسه آبه .داغ بود ؟
برای ماهم دعاکن
😍😍به سلامتی زایمان کنی
عزیزم از کیسه ابه زود برو زایشگاه
عزیزم اصلا هم نترس بچه اول من ۴ صبح پاره شد ساعت ۱ ظهر به دنیا اومد
زور بزن و سرفه کن اگه ادامه دار بود کیسه آبته یه دوش سرپایی بگیر و برو بیمارستان
کیسه ابه دیگه اولشه
سرفه کن بیبین دوباره میاد اگر اومد برو بیمارستان کیسه آبه
اگه حجمش مثل ادرار زیاده و ترشح نیست برو بیمارستان خواهر
دستمال بزار سرفه کن ببین اگه باز اومد برو بیمارستان
کیسه آبته باید بری بیمارستان زودتر
حجمشم زیاد بود؟
ممکنه کیسه آبت پاره شده باشه باید بری بیمارستان
کیسه ابته برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.