۱۱ پاسخ

سلام رفتی بیمارستان چیشد

اول زنگ بزن به دکترت بعدشم راهی بیمارستان شو، در این شرایط که نمیتونی منتظر دکترت بمونی

اگه آب گرم هست کیسه آبه عزیزم ، اگه سزارین میخوای دکتر خودت انجام بده به دکترت زنگ بزن یا مطبش بگو این علائم دارم بهت میگه بری کدوم بیمارستان و چیکار کنی

انشالله چقدر زمان دارم که برم بیمارستان اخه دکتر خودم اینجا نیس یساعت و نیم فاصله داره باهام

در اولین فرصت برو بیمارستان

باید بری بیمارستان اینجور که میگی آب ازت زیاد میره مستقیم برو بیمارستان

برو بیمارستان احتمالا دردای زایمانیه

برو دکتر سریع

برو بیمارستان عزیزم
شاید کیسه ابته

بروبیمارستان

کیسه ابت بوده

سوال های مرتبط