۲ پاسخ

🥹🥹آخی فداشون بشم
چش شده عزیزم
پسرمن دوشبه ۱۰ونیم به بعد خیلی گریه میکنه..یه نیم ساعتیه خوابید🥹🥹

آخی عزیزم وقتی میخابن خیلی مظلومن🥲❤️

سوال های مرتبط

مامان مسدودشدم مامان مسدودشدم ۱۷ ماهگی
مامان سرور مامان سرور ۱۶ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱ سالگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱ سالگی