خانوما ایمپلنت بهتره یا بریچ دندان

۴ پاسخ

ایمپلنت بهتره...بریچ باید دندون های کناریت به عنوان پایه استفاده بشه و تراش میخورن و پوسیده میشن زود

تجربه بریچ ندارم از ایمپلنت راضیم

ایمپلنت

ایمپلنت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 𝐍𝐨𝐲𝐚𝐧👑💛 مامان 𝐍𝐨𝐲𝐚𝐧👑💛 ۱ سالگی
مامان 💓محبت خدا💓 مامان 💓محبت خدا💓 ۱۱ ماهگی
مامان لیانا 🤱🏻🎀 مامان لیانا 🤱🏻🎀 ۸ ماهگی
مامان دیانا ۷ ودلینا مامان دیانا ۷ ودلینا ۱۵ ماهگی