۴ پاسخ

ماماخصوصی داشتید؟

گلپایگانی گفت ما زیر ۳۷ هفته بستری نمیکنیم..

من ولیعصر بودم یکی ۳۵هفته اومد زایمان کرد

فک کنم زیر ۳۷ زایمان نمیکنن اینجاها چون دستگا ندارن

سوال های مرتبط

مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری