صد درصد گلپایگانی
من سرکلاژ هم گلپایگانی انجام دادم راضی بودم.
ولی عصر کارمند هاش یه خورده بی اعصابن گلپایگانی واقعا رسیدگیش خوب بود
خواهر من هر دوتا بچه اشو گلپایگانی بود
واقعا ام خوب بود
ولی الان میگن یکی دوساله زیاد بهداشت رو تو اتاق عمل رعایت نمیکنن🤦♀️
من خودمم موندم کدوم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.