خانومای قمی واسه سزارین بیمارستان ولیعصر بهتره یا گلپایگانی؟

۲ پاسخ

صد درصد گلپایگانی
من سرکلاژ هم گلپایگانی انجام دادم راضی بودم.
ولی عصر کارمند هاش یه خورده بی اعصابن گلپایگانی واقعا رسیدگیش خوب بود

خواهر من هر دوتا بچه اشو گلپایگانی بود
واقعا ام خوب بود
ولی الان میگن یکی دوساله زیاد بهداشت رو تو اتاق عمل رعایت نمیکنن🤦‍♀️
من خودمم موندم کدوم خوبه

سوال های مرتبط

مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وششم بارداری