سلام
سکسکه زیاد جنین خوبه یا نه
مثلا روزی سه بار

۱۱ پاسخ

اشکال نداره داره بلع رو یاد میگیره بعدش گلم مثلا خوب نباشه الان که کاری از دستمون برنمیاد

منم متوجه ش میشم

طبیعی عزیزم

من روزی ۴بار هم بوده

عزیزم شما قبلا اسم نی نی چی گذاشته بودی؟

داره ریهاش تشکیل میشه

از منم زیاد سکسکه میکنه

نه طبیعیه یعنی دیافراگم و ریه ش اماده س

نه عزیزم من هم دکتر خودم هم دکتر سنوگرافی گفت نشونه خیلی خوبیه تو جنین

سکسکه چطور میکنن

خوبه دیگه، ولی امکان داره بند ناف هم دور گردنش باشه اگه سکسکه‌هاش طولانیه که اونم مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان 🐣بردیا=❤️M💍S مامان 🐣بردیا=❤️M💍S ۲ ماهگی
مامان 🍓جانان🍓 مامان 🍓جانان🍓 ۲ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۲ ماهگی