سکسکه زیاد جنین خوبه یا بد؟

۵ پاسخ

ولی من اصلا متوجه سکسکه نمیشم با اینکه خیلی خوب و زیاد و‌محکم تکون میخوره حسش میکنم عالی ولی سکسکه اصلا

خیلی خوبه سکسکه روی ریه هاش داره کار میکنه جنین نشونه خوبیه واسه من ۴ روز درمیون سکسکه داره خیلی باحاله

نشونه ی خوبیه یعنی ریه هاش کامله

چطوری سکسکه رو متوجه میشید؟

نه خوبه نه بده
درحال رشده و زنده ست طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان امیررضاامیرحسین مامان امیررضاامیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان کارن و.. مامان کارن و.. هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی