۴ پاسخ

دوستم 4200بود دیابت هم داشت اول بردن طبیعی آخرش سزارین شد

من ۴۳۰۰بود سزارین کردن بدون هیچ معطلی رایگانم بود دولتی بودم

اره سزارین میشی

آره 4/50 ب بالا باشه سزارینت میکنن ...واسه 4/80 بود سزارین کردن

سوال های مرتبط