خانوما بچه دوم چند هفته سزارین میکنن

۴ پاسخ

یه مشت آدم حسود دور برم🥺

37-38 مهم اینه بچه کامل شده باشه

همون ۳۸
اگه مشکلی نباشه
من بچه اولم ۳۷ هفته و ۲ روز کیسه اب پاره شده
بچه دومم ۳۷ هفته و ۳ روز دردهای زایمان داشتم سز شدم

جواب را ب منم بگو یعنی تو سزارین دوم باز هم معاینه میکنن

سوال های مرتبط

مامان لیانا۳سال و لنا مامان لیانا۳سال و لنا ۳ ماهگی
مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی
مامان دلنیا ایلیا🩷💙 مامان دلنیا ایلیا🩷💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان باران و تودلی مامان باران و تودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان مامان مامان هفته سی‌ام بارداری