۱۲ پاسخ

عزیزم من خودم تکنسین بیهوشی ام
اسپاینال یا همون بی حسی رو انجام میدن
بعد اینکه بچه به دنیا میاد و میخوان حالا شکم رو ببندن اونم تو بعضییییی خانم ها دیدم که حالت تهوع دارن و اکثرا هم به بالااوردن منجر نمیشه که اون هم اگه بشه مشکلی نیست و ما هواتونو داریم و کاملا طبیعیه
چون به یه عضله ای که میرسن و وقتی اونو دستکاری میکنن تو برخی موجب تهوع میشه که برای چند لحظس

من بعد اینکه بچه دنیا اومد و کمر به پایین بی حسی بودم یکم بالا آوردم

من بعد سزارین بالا آوردم

ن اصلا

بيهوشي در كل براي كساييكه كه شامل موارد خاص ميشن وگرنه كه همه اسپاينالن

چه رابطی داره اخه

اگر که حالت تهوع بگیر کسی حین جراحی یا قبلش سریع بیهوش میکنن

😅😅😅من اسپاينال بودم فقط به خاطر داروي بي حسي يكم اسيد معده م بالا اومد و دستگاه اكسيژنو گذاشتن و تموم ديگه چيزي نشد😁

این شعر هاروکی تعریف میکنه اخه

کی اینو گفته 😐
من که طبیعی زایمان کردم ولی سزارینم دیدم اصلنم اینجوری نیستن بالا بیارن باز بیهوشی کنند

دیگ بیهوش نمیکنن فقط ازکمر بی حس میکنن

اصلا عزیزم
اسپاینال میکنن و خیلی هم خوب و راحت

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۴ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عسلکم 🩷🧸🍯 مامان عسلکم 🩷🧸🍯 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری