مامانا
تهوع که دارین اسید معده بالا میارین؟؟؟

۴ پاسخ

اره صبحا🤢

اره من صبح ک بالا میارم فقط اسید معده دارم و یه اب زرد از معده ام میاد بیرون فقط ک همش اسیده

بله😩

لانسو پرازول با مشورت پزشک و قرص فاموتیدین بی ضرر هستن و مجازه تو بارداری

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ساداتی مامان ساداتی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گردالی🥰 مامان گردالی🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد