مامانا برای تهوع و اسید معده چیکار کنم🥹🥹

۱۰ پاسخ

برای معده فاموتیدن شب مجازه
تهوع من دمیترون
اما دوسنداری میتونی کپسول زینتوما بخوری

آب لیمو تمر و خیار شور پنیر شور کشک چیزای که من امتحان میکنم

برای من دوغ جوابه خیلی خوبه آب روی آتیش

ب نظرتون دکتر بهم دارو میده اگ برم ؟؟؟
من مشکل یبوستم دارم 🥹🥹🥹

اسید معده نمیدونم ولی من واقعا برای تهوع بارداری لیموترش خالی میخوردم جواب بود

واقعا هیچی باید زمانش بگذره
شاید نخوردن چیزا اسیدی تو غذا تاثیر بذاره من رب گوجه اذیتم میکرد رفلاکس شدید داشتم

بیسکوییت پتی بور بخور یا لیمو بو کن

وای خیلی بده من تجربشو دارم😭😭😭

خیلی بده من تا پنج ماهگی داشتمو واقعا در بستر مرگ بودم، شکلات نعنایی با، سیب حالمو خوب میکرد فقط

عزیزم آدامس نعنایی داری الان؟؟

سوال های مرتبط

مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد
مامان عسلکم 🩷🧸🍯 مامان عسلکم 🩷🧸🍯 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی