۷ پاسخ

من سیرابی خوردم راحتت شدم

من هیچ کاری نکردم نه قرص خوردم ن چیز دیگه ای چون میدونستم باردارم دیگه بدون تهو نمیشع تهو ام نشانه سلامت جنین و رشدش است که هورمون بالا میره

من هیچی جواب نمبده هنوزم ادامه داره هرچی دارو و زنجبیلو اینا میخورم

لیمو رو بو کن

من لواشک بو میکنم😂😂

من نمک میخوردم روم جواب بود یکم ولی میگن ناشتا چوب شور یا نون خشک بخورین

دکتر دارو میده

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان ساداتی مامان ساداتی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تودلیم💙👶🏻 مامان تودلیم💙👶🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 هفته سی‌ونهم بارداری