دختراااا برا تهوع چیکار میکنین حالم اصلا خوب نیس 🥹

۱۰ پاسخ

تحمل…

این اسم قطره است

تصویر

برا من دوغ آبعلی فایده میکرد ولی زیاد نخوری هم‌شوره هم گازدار فشارتو بالا پایین میکنه

تازه اولشه ، تحمل کن و ببین چیا حالتو بهتر می‌کنه
چایی زنجبیل بخور یا آب گرم و زنجبیل

قرص ب۶ نشد دمیترون بخور
سعی کن نون خشک یا کراکر یا ساق طلایی امتحان کنی ببینی کمش میکنه یا ن
من میوهای ترش هم بهتر میکرد حالمو

دکتر قرص متوکلوپرامید داد بهم بخاطر تهوع شدیدم

لیمو بو میکردم
کشک همش میخوردم
ی دو سع روزی خیلی شدید شد رفتم دکتر قرص‌گرفتم

ی سر به دکترت بزن حتما برات دارو میده من امروز رفتم هنوز استفاده نکردم ببینم تاثیرش چجوریه ولی چایی زنجبیل برای من خیلی خوب بود تا الان

چایی با زنجبیل البته امروز دکتر رفتم ی قطره بهم داد هنوز نخوردم قطره زنجبیل و ب۶
سرم و آمپول b6 هم برام نوشته با کلی دارو دیگه

لیمو و پرتقال بو کن یکم جوابه

سوال های مرتبط

مامان جانان یزدان مامان جانان یزدان هفته بیستم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر روزهای ابتدایی تولد