تحمل…
این اسم قطره است
برا من دوغ آبعلی فایده میکرد ولی زیاد نخوری همشوره هم گازدار فشارتو بالا پایین میکنه
تازه اولشه ، تحمل کن و ببین چیا حالتو بهتر میکنه
چایی زنجبیل بخور یا آب گرم و زنجبیل
قرص ب۶ نشد دمیترون بخور
سعی کن نون خشک یا کراکر یا ساق طلایی امتحان کنی ببینی کمش میکنه یا ن
من میوهای ترش هم بهتر میکرد حالمو
دکتر قرص متوکلوپرامید داد بهم بخاطر تهوع شدیدم
لیمو بو میکردم
کشک همش میخوردم
ی دو سع روزی خیلی شدید شد رفتم دکتر قرصگرفتم
ی سر به دکترت بزن حتما برات دارو میده من امروز رفتم هنوز استفاده نکردم ببینم تاثیرش چجوریه ولی چایی زنجبیل برای من خیلی خوب بود تا الان
چایی با زنجبیل البته امروز دکتر رفتم ی قطره بهم داد هنوز نخوردم قطره زنجبیل و ب۶
سرم و آمپول b6 هم برام نوشته با کلی دارو دیگه
لیمو و پرتقال بو کن یکم جوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.