چیکار میکنین از تهوعتون کم میشع🥹

۶ پاسخ

صبح ناشتا موز میخورم. در طول روز هم گردو زیاد میخورم

شنیدم آب معدنی تاثیر داره
بجای آب عادی بخور شاید خوب بشی

من که هرکار میکنم فایده نداره فقط سرم میزنم نمیدونم کی قراره خوب شم خیلی سخته😣

قرص میخورم

منم از دیروز تهوع دارم هیچی نمیتونم بخورم

لیموترش و رب انار و کشک میخورم
قرص هم زینتوما میخورم یکمی بهتر میشم

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری