۵ پاسخ

منم دارم دیگ دیوونه شدم😭😣

وای منم دارم گلوم درد میکنه ازبس بالا میارم

ترشی نمک داره فشار رو میبره بالا نه پایین عزیزم...😅

بنظرم سعی کن تو غذاهای چیزای ترش بخوری...بنظرم هزمش بهتره

سیرابی بخورباکشک خشک شده
یاسیرابی درست کن آب وکشکم درست کن بریزداخلش بخور.مابهش میگیم کله جوش

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی