خانما برا یبوست چیکار میکنین خیلی اذیت میشم

۱۲ پاسخ

پودر پسیلیوم

من فقط کیوی خوردم سه ماه اول یبوست داشتم فقط کیوی می‌خوردم
الان که یه ماه دومم ندارم خداروشکر یبوست
چون سوپ و اینجور چیزا زیاد میخورم

انجیر و قیصی و الوبخارا پرتقال

شربت منیزیم هیدروکساید ۸درصد بعد هر وعده غذا با یه لیوان آب بخور .این شربت برا خانمای باردارمجازه

انجیر خشک بخور روزی پنج تا.

کیوی باپوست بخور عالی

برگه زردالو و انجیر توی اب جوش میریزم نیم ساعت بعد هم اب هم خود برگه رو میخورم

شربت لاکسی ژل

میوه زیاد بخور مخصوصا کیوی، صبح ناشتا ی لیوان آب جوشیده ولرم شده بخور نیم ساعت حرکت کن یا کاراتو کن حل میشه

قیصی خوبه رو منکه تاثیر داره

انجیر بخور با روغن زیتون

روغن زیتون بخور خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان لنا و برسام مامان لنا و برسام هفته هجدهم بارداری
مامان حامی👼🏻 مامان حامی👼🏻 ۵ ماهگی
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی