سلام خانوما برا یبوست چیا بخورم خیلی اذیت میشم

۵ پاسخ

لواشک زردالو

من آلوچه میخورم خیلی خوبه برام کیوی ام بد نبود الان دیگه تقریبا ندارم

واااای که منم به شدت اذیتم ۳ ماهه
چند روز همراه غذا زیتون میخورم کمییییی بهترم
ولی فاجعه اس یبوست توی بارداری

روغن زیتون
کیوی
بربری چون‌ سپوس داره
سعی کن دکتر نری و دارو مصرف نکنی

انجیر، زردآلو، روغن ریتون، زیتون، کاهو، آب فراوون و اینکه با دکترتون مشورت کنید

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی
مامان جوجم مامان جوجم هفته سی‌وسوم بارداری