لواشک زردالو
من آلوچه میخورم خیلی خوبه برام کیوی ام بد نبود الان دیگه تقریبا ندارم
واااای که منم به شدت اذیتم ۳ ماهه
چند روز همراه غذا زیتون میخورم کمییییی بهترم
ولی فاجعه اس یبوست توی بارداری
روغن زیتون
کیوی
بربری چون سپوس داره
سعی کن دکتر نری و دارو مصرف نکنی
انجیر، زردآلو، روغن ریتون، زیتون، کاهو، آب فراوون و اینکه با دکترتون مشورت کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.