۸ پاسخ

انجیر خشک خوبه و آلوچه مرغی هم بزار تو آب تا نیم ساعت بعدم بشور و بخور

شربت ام او ام

برو داروخانه بگو شربت برا یبوست بزرگسالان میخام
من چندسالی یبوست دارم تو بارداریم همش میوه می‌خوردم مخصوصا پرتقال خوب بودم تا اینکه
زایمان کردم دوباره یبوستم برگشت

من لواشک و سبزی و کاهو خیلی خوردم خیلی خوب شدم

روغن زیتون

کیوی ، آلو بخارا

سلام عزیزم شیاف گلیسیرین

الو و کیوی و لواشک بخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری