۷ پاسخ

من تا روز زایمان بالا میاوردم ولی چاره ای نبود

عزیزم امیدوارم برای تو اینطور نباشه اما من تا روز زایمان بالا میاوردم معدم خونریزی کرد هرروز زیر سرم بودم.برو دکتر برات آمپول متوکلپرامید می‌نویسه باید هرروز سرم بزنی

یادش بخیر منم این دورانو گذروندم☹️☹️
من قرصای تحوع روم هیچ تاثیری نداشت و تو خونه خودم تحوعم خیلییییی زیاد بود رفتم خونه مامانم بهتر شدم یمدت موندم.

تحمل میکنم

معدت زخم نشده عزیزم ریه ت زخم شده منم همینطور بودم تا اول چهار ماهکی هرچی هم دکتر قرص داد فایده نداشت
منم خون بالا میوردم

روز درمیون یا نه هر 2روزی برو بیمارستان یه سرم و امپول بزن اوکی میشی

منم اونجوری بودم به دکترت بگو بت قرص میده خیلی خوبه

سوال های مرتبط